SUZUKI
SWIFT
Novi Suzuki Swift hybrid dolazi s elegancijom, zabavom i sportskim duhom. Brzo i eksplozivno ubrzanje, sjajne performanse pri vožnji u zavojima vam omogućuju da držite svoju ciljanu putanju. Suzuki Swift je ponovno stvoren s pažnjom posvećenom svakom detalju njegovog pogonskog sklopa. Swift je generacijama poznat kao sportski hatchback kojeg je užitak voziti. Pravi je gradski automobil, što se ističe njegovom brzinom, okretnošću i jako maloj potrošnji goriva. Suzuki Swift hibrid u prosjeku troši samo 3.9l/100km. Bogato je opremljen suvremenom i pametnom tehnologijom te zbog svoje cijene i onog što dobijete najbolji je omjer dobivenog i uloženog. Za njega se sigurno vrijedi pojam Cijena i kvaliteta. Uz ostale Suzuki modele Suzuki Swift slovi kao jedan od najpovoljnijih hibrida na tržištu.
DIZAJN

Kombinacija naglašenih oblina i skladno oblikovanih rubova – to je karakterističan stil novog Swifta koji bez iznimke privlači poglede prolaznika. Moćna muskulatura zajedno s prednjim svjetlima ostavlja doista upečatljiv utisak, no kad otvorite vrata otkrit ćete kako mu je unutrašnjost jednako ugodna kao i vanjština. Sofisticirani dizajn skladno spaja otmjenost sa sportskim dojmom.
-
Kobalt plava metalik
-
Plamen crvena biserna metalik
-
Ledenjak bijela
-
Oniks crna
-
Metalik srebrna
-
Mineralna siva
-
Koraljno crvena
-
Kobalt plava metalik / Oniks crna
-
Plamen crvena biserna metalik / Oniks crna
-
Jantar metalik / Oniks crna
-
Zlatna metalik / Oniks crna
UNUTRAŠNJOST AUTA


POVEZIVANJE
Pametni telefoni povezani su preko zaslona i audio works sučelja s Apple CarPlayem, te MirrorLinkom. Spajanjem kompatibilnog iPhonea preko USB-a, Apple CarPlaya omogućuje pristup glazbi, dobivanje uputa, telefonske pozive, slanje i primanje poruka, a sve to samo s glasovnim naredbama ili dodirom na audio zaslonu. MirrorLink omogućuje pristup raznim aplikacijama pametnih telefona preko sedam inčnog zaslona osjetljivog na dodir. Kamera pri vožnji unatrag (GL+. GLX)

Informacijski LCD zaslon u boji
Napredni višenamjenski 4,2-inčni TFT LCD zaslon u boji zauzima središnji dio instrument ploče kako bi vozač bio potpuno informiran s točnim i intuitivno razumljivim podacima o ponašanju i radu vozila. Grafički su prikazani G-sila, snaga motora i zakretni moment te između ostalog, uporaba akceleratora i kočnica.

KLIMA UREĐAJ
upravljačka ploča automatskog klima uređaja kod modela GLX omogućuje intuitivno rukovanje. Jednostavno prepoznavanje oznaka i brojki je omogućeno upotrebom LCD zaslona visokim kontrastom. Modeli GL i GL+ su opremljeni za rukovanje jednostavnim i praktičnim ručnim klima uređajem.

PODESIV UPRAVLJAČ
Zahvaljujući mogućnosti podešavanja po visini i teleskopskoj funkciji upravljača ,iznimno je lako pronaći udoban položaj vozačima svih veličina.

TEMPOMAT I LIMITATOR BRZINE
Vozaču je ostavljen izbor podešavanja putne brzine vozile, putem limitatora brzine(koji ne dozvoljava prelazak odabranog maksimuma),kao i pomoću adaptivnog tempomata (koji sam prati brzinu prometa te čak u slučaju nužde i koči umjesto vas/ u GLX paketu opreme).

GRIJAČI PREDNJIH SJEDALA
Grijači u naslonu i sjedećem dijelu prednjih sjedala, dodatno pridonose udobnosti vozača i suvozača. Individualno odabrani intenzitet grijanja, po želji se kombinira sa stražnjim otvorima grijača (u GL+GLX izvedbi) radi pružanja dodatne udobnosti.
PROSTRANOST KABINE
INFORMACIJSKI LCD ZASLON U BOJI
Napredni višenamjenski 4,2-inčni TFT LCD zaslon u boji zauzima središnji dio instrument ploče kako bi vozač bio potpuno informiran s točnim i intuitivno razumljivim podacima o ponašanju i radu vozila. Grafički su prikazani G-sila, snaga motora i zakretni moment te između ostalog, uporaba akceleratora i kočnica.
MOTORI
U novi 1.2 Dualjet motor ugrađen je jedinstveni sustav ubrizgavanja s dvije mlaznice po cilindru koji značajno unapređuje toplinsku iskoristivost povećanjem kompresijskog omjera. Pruža izvrsnu ravnotežu između potrebe za snagom i učinkovitosti kod potrošnje goriva. Zvuk motora utišan je dodatnim metodama hlađenja, kao što je vodom hlađeni EGR sustav (namijenjen recirkulaciji ispušnih plinova), dok je s druge strane omjer kompresije povećan jer je komora izgaranja kompaktnija. Na kraju je to motor koji je jednostavan za rukovanje, jer pruža idealnu ravnotežu između optimalne snage i vrhunske ekonomičnosti.
4.7 Potrošnja (l/100km)
83 Konjske snage (61 kW)
107 Okretni moment (Nm)*
105 CO2 Emisija (g/km)*
Kad se zaustavi, motor se automatski zaustavlja i električna oprema nastavlja s radom na baterijama, što štedi gorivo.
Prilikom pokretanja integrirani električni motor (ISG), koji djeluje kao pokretač, tiho i glatko pokreće benzinski motor.
Kad se automobil pokrene ili ubrza, ISG pomaže benzinski motor, smanjujući potrošnju goriva. Rad Power Assist-a ovisi o određenim uvjetima, poput stanja baterije.
Kad usporava, ISG pretvara energiju pokreta automobila u električnu struju, što učinkovito puni bateriju.





VRSTE MJENJAČA

CVT automatski mjenjač
Motor 1.2 DUALJET dostupan je sa CVT kontinuirano promjenjivim mjenjačem, tako da možete zaboraviti na brzine. Za dinamičnu vožnju dostupan je sportski način rada, a pri vožnji nizbrdo na raspolaganju je poboljšani način kočenja motora.

Ručni mjenjač s 5 stupnjeva prijenosa
Oba motora 1.2 DUALJET i 1.0 BoosterJet dolaze s osnovnim petostepenim ručnim mjenjačem u osnovnom paketu.
TEHNIKA
S-CROSS zna da se u životu mora uživati. Bilo da se radi o svakodnevnom putu na posao ili početku novog poglavlja u vašem životu, S-CROSS ispunjava ono što obećava.

SVJETLA KOJA VAS PRATE KUĆI I DOČEKUJU PRIJE VOŽNJE
Prednja svjetla nastavljaju osvjetljavati cestu 10 sekundi nakon što je vozač izašao iz automobila, pružajući vam osvjetljenje dok ne dođete do kućnog praga. Isto tako, oborena i pozicijska svjetla se pale i stoje upaljena 10 sekundi nakon što otključate Ignis daljinskim upravljačem. Ova praktična funkcija korisna je za osvjetljenje prilaza automobilu.

IZVANREDNE MANEVARSKE SPOSOBNOSTI U GRADU I NA PUTOVANJU
S minimalnim polumjerom okretanja od samo 4.7 m, Ignisom je lako upravljati, kako na uskim cestama tako i na sve pretrpanijim parkiralištima. Gume s velikim promjerom i podnica visoko odignuta od tla omogućuju bezbrižnu vožnju neasfaltiranim i lošim cestama, jednako kao i kroz napadali snijeg ili preko rubnjaka uz cestu.
- Kombinacija motora i litij-ionske baterije za još više snage
- All Grip
- Ovjes za skladnu i nadahnutu vožnju
Pokretanje motora
DISG funkcionira kao pokretač motora kako bi se ta radnja obavila tiho i glatko.
Motor u mirovanju
Kad je motor ugašen (kod zaustavljanja) električni sustavi energiju dobivaju iz baterije, štedeći gorivo.
Kretanje/ubrzavanje
Sustav ISG pomaže motoru* pri pokretanju ili ubrzavanju, time štedeći gorivo.
Usporavanje
ISG koristi energiju usporavanja kako bi proizvelo energiju i učinkovito napunio baterije.
All Grip
ALLGRIP AUTO je optimalni 4WD sustav, pruža vozaču bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po skilskim cestama ili površinama pod snijegom. Pomoću viskozne spojke sustava pogona na četiri kotača, okretni moment se automatski raspodjeljuje prema stražnjim kotočima kada prepozna da prednji gube kontakt s cestom.
Ovjes za skladnu i nadahnutu vožnju
Novokonstruirani prednji i stražnji ovjes podupire okretnost i emotivno iskustvo vožnje, pužajući izravno upravljanje, kontrolu i kvalitetu vožnje po čemu je Swift poznat. Čvrst je ali i udoban. Praćenje željenog smjera i zavoja, brzi odgovor na upravljač i izuzetna stabilnost još su dorađeniji s ciljem većeg zadovoljstva u vožnji Swifta.
SIGURNOST
Kao takav, Swift je ponovno rođen s bezrezervnom primjenom naprednih sigurnosnih tehnologija, od kojih su neke po prvi puta viđene u ovoj klasi automobila. Uz sigurnosne konstrukcijske značajke za zaštitu putnika u slučaju sudara, poboljšana preventivna sigurnost ima za cilj spriječiti opasne situacije u prometu.
Automatski nadzor dugih svjetala
Pri brzini od 40 km/h ili više, sustav nadzora dugih svjetala osmišljen je za automatsko prebacivanje "dugih" i "kratkih" svjetala, ovisno o prisutnosti drugih vozila i rasvjeti okoline (standard na vozilima s monokularnom kamerom i laserskim senzorom).
RBS
Prilikom vožnje, Swift koristi milimitarske radarske valove za detekciju vozila ispred. Nakon raspoznavanja, Swift djeluje na jedan od opisanih načina
Adaptivni tempomat
Kada se sustigne sporije vozilo, prilagodljivi sustav kontrole brzine koristi radarski signal da procijeni udaljenost do njega i automatski održava udaljenost u skladu s jednom od tri odabrane postavke.
DSBS
Sustav ISG pomaže motoru* pri pokretanju i ubrzavanju, time štedeći gorivo.
Napredni sustav prepoznavanja
Swift u vožnji koristi napredni sustav s radarom s milimetarskom valnom refleksijom za prepoznavanje udaljenosti od vozila naprijed, a s ciljem pomaganja vozaču da izbjegne sudar ili pak za ublažavanje štete od sudara. Kombinacija monokularne kamere koja se ističe na srednjoj i dugoj udaljenosti te može detektirati pješake i laserskog senzora koji je izvrstan kod otkrivanja kratkog dometa (čak i noću), omogućuje primjenu sustava automatskog kočenja za izbjegavanje sudara, upozorenja na izlazak iz voznog traka, automatskog nadzora dugog svjetla i upozorenja na krivudanje.
NCAP test
Sustav zaštite putnika sastoji se od dva prednja, dva bočna i dva zračna jastuka zavjese s četiri pirotehnička zatezača pojaseva i konvencionalnim sigurnosnim pojasom u sredini straga.
Sustav pogona na četiri kotača s viskoznom spojkom automatski raspodjeljuje moment na stražnje kotače kada otkrije da se prednji kotači ne lijepe za cestu.
Četiri zvjezdice na Euro NCAP testu
Swift je opremljen radarskom pomoći pri kočenju u nuždi, kombiniranim senzorom za pomoć pri kočenju u nuždi i prilagodljivim tempomatom kao dijelom GLX-a, što je dokazano Euro NCAP testom s 4 zvjezdice.
