NOVA SUZUKI
VITARA
Iako automobil i dalje zadržava prepoznatljiv izgled, njegov prednji dio je potpuno redizajniran. Prednji odbojnik sada je jednostavniji, maska je modificirana, a svjetla su modernija. Također je izmijenjen donji usisnik koji sada izgleda masivnije u crnoj sjajnoj boji. Suzukijevi dizajneri dodali su novi set "aerodinamički oblikovanih" aluminijskih kotača i dvije nove opcije boja.
DIZAJN
PROVJERENO DOBRI MOTORI S 4 CILINDRA
U pogledu pogona, ništa se ne mijenja. Osnovna varijanta je i dalje dobro poznati 1,4-litreni benzinski motor s turbopunjačem koji razvija 129 KS. Opremljen blagim hibridnom sustavom od 48V za ručni mjenjač. S druge strane automatik s jakim hibridom kombinira atmosferski 1,5-litreni motor sa električnim motorom za ukupnu snagu sustava od 116 KS. Oba modela imaju četiri cilindra sa šest brzina te dolaze u varijanti s prednjim pogonom ili 4x4.
TRADICIONALNI MOTIVI SUZUKI SUV VOZILA
Srž Suzukijevog dizajna, poput naglašene prednje maske s izražajnim okomitim elementima, uz snažan prednji odbojnik obogaćen stilskim kromiranim detaljima, pridonosi elegantnom i moćnom izgledu Vitare.
INTERIJER
Ni interijer nije previše diran. Tu je i dalje dobra stara analogna ploča s instrumentima, no automobil je dobio novi infotainment sustav s 9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir.
ALLGRIP
Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALLGRIP 4WD tehnologije čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati besprijekornom lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje niti vještine. Možete birati između četiri načina rada 4WD Allgrip pogona – Auto, Sport, Snow i Lock pomoću kotačića na sredini konzole.
ALLGRIP – Sport način rada
Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.
ALLGRIP – Snow način rada
Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.
ALLGRIP – Auto način rada
Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.
ALLGRIP – Lock način rada
Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane kako bi se u Snow način rada moglo prebaciti bez zaustavljanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.
NAPREDNIJA TEHNLOGIJA
JAKI HIBRIDNI SUSTAV (VITARA 1,5 HYBRID)
Kompaktan i lagan te ujedno snažan hibridni sustav nudi hibridnu i EV vožnju s učinkovitom potrošnjom goriva. Sastoji se od 1.5 DUALJET motora, pogonske MGU jedinice, AGS automatiziranog mjenjača te sustava napajanja (140V litij-ionska baterija i inverter). Visokoučinkovita MGU jedinica velike snage omogućuje električnu vožnju tako što sama pokreće vozilo te isto tako pomaže motoru kod ubrzavanja vozila. Motor ima četiri cilindra.
BLAGI HIBRIDNI SUSTAV (VITARA 1,4 HYBRID)
S-CROSS je opremljen blagim hibridnim 48V SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) sustavom s visoko učinkovitim litij-ionskim baterijama, koje vožnju čine još posebnijom. SHVS se sastoji od laganog i kompaktnog 48V ISG (Integrated Starter Generator) generatora koji ima funkciju pomaganja 1,4 benzinskom motoru s četiri cilindra, kad mu je snaga najpotrebnija, a to su ubrzanja i pretjecanja.
Nova multimedija
Novi, još veći touch screen ekran od 9 inča podržava USB, Bluetooth i Wi-Fi povezivanje te je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto tehnologijom.
Prostrani prtljažnik
Zapremnina prtljažnog prostora Vitare 1,4 Hybrid iznosi masivnih 362 litare, odnosno 289 litara za 1,5 Hybird. Sa spuštenim naslonima je impresivnih 642 litre.
Panoramski krov
Panoramski krov sastoji se od dvije staklene ploče (jedna ispred druge), od kojih su obje klizne. Prilikom otvaranja, ploče kližu jedna preko druge kako ne bi utjecale na putnički prostor ili prostor za krovni nosač.
NOVI ALU NAPLATCI
Suzuki dizajneri dodali su novi moderniji kit "aerodinamički dizajniran" aluminijskih felgi
Suzuki Connect
SUZUKI CONNECT daje novu razinu pogodnosti i sigurnosti pružajući bolje iskustvo i veće zadovoljstvo posjedovanja Suzuki automobila. Nova aplikacija za pametni telefon omogućuje vam da u svakom trenutku, daljinski, pratite što se događa s vašim automobilom te je sada dostupna i za Vitaru.
Prednji i stražnji parkirni senzori
Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.
Kamera za vožnju unatrag
Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.
Kamera 360° i ptičja perspektiva
Pogled od 360° povećava sigurnost i udobnost manevriranja, na primjer na parkiralištu. Sustav koristi četiri kamere (prednju, stražnju i s obje strane) i može sastaviti sliku iz njih u različite prikaze. Uz konvencionalni pogled straga, dostupan je potpuni 3D ili pogled s visine.
JOŠ VEĆA SIGURNOST
NOVI SUSTAV ZA NADZOR BUDNOSTI VOZAČA
Sustav funkcionira na temelju kamere koja je ugrađena u instrumentnu ploču te stalno prati oči i lice vozača. Ako sustav (DMS) detektira znakove umora ili rastresenosti kod vozača, sustav emitira ton upozorenja i poruku upozorenja na ploči s instrumentima. Ovi sistemi su dio šireg trenda uvođenja naprednih sigurnosnih funkcija kako bi se smanjio rizik od nesreća uzrokovanih umorom vozača.
IZNIMNO ČVRSTA TECT KONSTRUKCIJA
Konstrukcija Vitarine karoserije dizajnirana je prema strogom Suzukijevom TECT konceptu, čija struktura maksimalno apsorbira i raspršuje energiju udarca, u slučaju sudara.
CRNA KUTIJA U VOZILU
Jedna od najbitnijih novosti u novom S-Crossu je ugrađena crna kutija u vozilu. Podsjetimo, crna kutija ili snimač podataka je uređaj koji kontinuirano bilježi informacije poput brzine vozila, korištenja žmigavaca, trenutka i intenziteta pritiska na kočnicu, dužine kočionog puta, dodavanja gasa te aktiviranja zračnih jastuka. Ukratko, bilježi sve bitne okolnosti koje pomažu u utvrđivanju kako je došlo do nesreće, slično kao crne kutije u zrakoplovima.
7 ZRAČNIH JASTUKA
Vaša vožnja će biti sigurnija jer ste osigurani zračnim jastucima – uključujući standardne SRS zračne jastuke za vozača i suvozača, prednje SRS bočne zračne jastuke, koji umanjuju udarce u prsa prilikom bočnih sudara, jednako kao i SRS zračne jastuke koji umanjuju udarce u predjelu glave te SRS zračni jastuk namijenjen smanjenju udaraca u noge vozača.
POPIS OSTALE SIGURNOSNE OPREME
Suzuki teži najvišoj mogućoj razini sigurnosti i udobnosti vozača u raznim situacijama. Jedan od najvažnijih aspekata ugodnog iskustva u vašem automobilu je sigurnost i smanjenje stresa tijekom vožnje. Paket Suzuki Safety Support upravo je ono što vam omogućuje da u miru uživate u vožnji.
Podrška kočnice s dvostrukim senzorom (DSBS)
Prilikom vožnje naprijed, monokularna kamera i laserski senzor procjenjuju postoji li opasnost od sudara s drugim vozilom ili pješakom. U slučaju neposredne opasnosti, DSBS aktivira signal upozorenja ili automatski počinje kočiti, ovisno o stupnju rizika.
Upozorenje o napuštanju trake (LDW)
Kada vozite brzinom od najmanje 60 km/h, monokularna kamera prati trake. Ako automobil krene napuštati traku, sustav upozorava vozača zvučnim signalom i svjetlom upozorenja.
Prevencija napuštanja trake (LDP)
Prilikom vožnje brzinom od najmanje 65 km/h, monokularna kamera prati trake, a pri odstupanju od idealne putanje ovaj sustav koristi električni servo za vraćanje automobila u sredinu trake.
Upozorenje na krivudanje vozila (VSW)
Kada vozite brzinom od najmanje 60 km/h, sustav detektira izravan smjer vožnje. Ako vozač cik-cak zbog umora ili drugih razloga, sustav ga upozorava zvučnim signalom i svjetlom upozorenja.
Prepoznavanje prometnih znakova (TSR)
Ovaj sustav koristi monokularne kamere ispod vjetrobranskog stakla za prepoznavanje znakova kao što su ograničenja brzine, zabrane pretjecanja, zabrane završetka ili dodatne tablice. Informacije o otkrivenim oznakama prikazuju se na zaslonu putnog računala. Istovremeno se mogu prikazati do tri markera.
Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go
Prilagodljivi tempomat nadopunjen je funkcijom Stop & Go u kombinaciji sa šesterostupanjskim automatskim mjenjačem. Ubrzava i usporava pri brzini postavljenoj na tempomatu kako bi održala zadanu brzinu i istovremeno sigurnu udaljenost od vozila ispred. Uz funkciju Stop & Go, usporavanje u gustom prometu ili koloni nastavlja se sve dok se potpuno ne zaustavi. Ako vozilo miruje u roku od dvije sekunde, adaptivni tempomat će automatski ponovno ubrzati bez intervencije vozača.
Monitor mrtvog kuta (BSM)
Ako se u susjednoj traci nalazi drugo vozilo, svjetlo upozorenja u retrovizoru na odgovarajućoj strani treperi kada je pokazivač smjera uključen i dodaje se zvučni signal upozorenja. Sustav za nadzor mrtvog kuta bilježi vozila koja su već u mrtvom kutu ili ulaze u njega.
Kontrola zadržavanja na uzbrdici (HHC)
Ova značajka olakšava startanje uzbrdo automatski držeći kočnice onoliko dugo koliko vozač treba pomaknuti desnu nogu s papučice kočnice na papučicu gasa.
Upozorenje o stražnjem križnom prometu (RCTA)
Ova značajka pomaže u sprječavanju nesreća pri vožnji unatrag s parkirnog mjesta. Ako senzori u stražnjem braniku otkriju da se drugo vozilo približava sa strane prilikom vožnje unatrag, oglasit će se zvuk upozorenja, svjetlo upozorenja u retrovizoru će treptati i poruka upozorenja će se pojaviti na zaslonu putnog računala.
GALERIJA
CJENIK SUZUKI VITARA
Sve tehničke specifikacije vozila Suzuki Vitara 1,4 Hybrid i 1,5 Hybrid s paketima opreme i cijenama, možete vidjeti klikom dolje ispod
Pogledaj cjenik