Trenutno prepoznatljiva osobnost

  • Sjajno bijela
  • Narančasto crvena
  • Hladno bijela
  • Galaktičko siva
  • Biserno crna
  • Svileno srebrna
  • Atlantis tirkizna
  • Atlantis tirkizna / Sjajno bijela
  • Kozmički crna / Galaktičko siva
  • Svijetlo crvena / Biserno crna
  • Atlantis tirkizna / Kozmički crna
  • Slonovača / Biserno crna
  • Mramorno plava / Kozmički crna
  • Sunčano žuta / Sjajno bijela
  • Sunčano žuta / Kozmičko crna

DIZAJN


Izrazite svoju osobnost paketom dodatne opreme kojim ćete personalizirati izgled svoje Vitare – birajte između Rugged i Urban paketa, a zatim svoju Vitaru učinite jedinstvenom odabirom unutrašnjih detalja.

suzuki 1 mali

LED prednja svjetla (GLX) LED dnevna svjetla i svjetla za maglu TRADICIONALNI MOTIVI SUZUKI SUV VOZILA Naplatci

Unutrašnjost vozila

Automatski klima uređaj Središnji sat Instrument ploča Novi geometrijski uzorci sjedala Nova mekana površina unutrašnjosti 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir GRIJAČI PREDNJIH SJEDALA VIŠENAMJENSKI UPRAVLJAČ

Izdašan prtljažnik

Panoramski krov

dizajn ruke

Prednji naslon za ruku

MOTORI

pic engine benzin

Novi, kompaktni ali iznimno snažni 1,4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem vožnju Vitare podiže na višu razinu. Turbo punjač s hladnjakom tjera stlačeni zrak u cilindre čime omogućuje maksimalne vrijednosti okretnog momenta čak i pri niskim okretajima motora, kao što je npr. 2500 okretaja po minuti. Uz to, dodatni ventil kontrolira tlak prednabijanja, otvaranjem odnosno zatvaranjem protočnih kanala, što za posljedicu ima trenutačan odaziv motora uz minimalnu potrošnju goriva. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost motora, odnosno smanjuje potrošnju goriva optimiziranjem količine ubrizganog goriva, kao i kontrolom nad vremenom, trenutkom i tlakom ubrizgavanja goriva, izravno u cilindre.

  • fuel icon 6.5 Potrošnja (l/100km)
  • icon engine 140 Konjskih snaga (103 kW)
  • icon graph 220 Okretni moment (Nm)*
  • leaf icon 148 CO2 Emisija (g/km)*

suzuki 1 maliVRSTE MJENJAČA

TEHNIKA

Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALL GRIPP 4WD tehnologije, čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati s lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje.

Vitarin napredni sustav prepoznavanja prepreka i znakova koristi kombinaciju monokularne kamere i laserskog senzora, pričvršćenih na prednje staklo. Dok se monokularna kamera odlikuje mogućnošću detektiranja srednje i dalje udaljenih predmeta kao što su prometni znakovi, pješaci te horizontalna cestovna signalizacija, laserski senzor zadužen je za praćenje objekata na kratkoj udaljenosti te za noćno nadgledanje prepreka. Upotrebom ova dva sustava, vaša sigurnost podignuta je na još višu razinu.


Sustav automatskog kočenja pomoću dvostrukih senzora (Dual Sensor Brake Support)*

Kada je u pokretu, Vitara koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi utvrdila postoji li opasnost od sudara s vozilom ispred vas ili s pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara, automobil djeluje na jedan od sljedeća tri načina, ovisno o situaciji.

Upozorenje za izlazak iz prometnog traka(Lane Departure Warning)
Za brzine iznad 60 km/h osmišljen je sustav koji predviđa putanju vozila u odnosu na prometni trak kojim se kreće te upozorava vozača vizualnim prikazom (na instrument ploči) kao i taktilnim putem (odnosno, vibracijama na upravljaču).

 pic biztonsag 2 1

Prevencija napuštanja prometne trake(Lane Departure prevention)
Pri brzinama od 60 do 160 km/h, monokularna kamera predviđa putanju vozila i prepoznaje da bi se moglo dogoditi napuštanje prometne trake, te u tom slučaju automobil automatski pomaže vozaču vratiti vozilo natrag u svoju traku kontroliranjem upravljača preko sustava električnog servo upravljača.

Upozorenje na krivudanje (Weaving Alert)
Iznad 60 km/h aktivan je i sustav koji vas upozorava na krivudanje. Sustav bilježi pokrete vozača te u slučaju prepoznavanja pokreta uzrokovanih umorom ili nekim drugim razlogom, kombinacijom zvučnih i vizualnih upozorenja pokušava probuditi vozača.

 

pic biztonsag 2 2

Prepoznavanje prometnih znakova(Traffic Sign Recognition)
Ovaj sustav koristi isključivo monokularnu kameru kako bi pratio cestu i prometne znakove. Kada sustav otkrije prometne znakove, kao što su ograničenja brzine ili pješačke zone, sustav automatski prikazuje dotični znak na ploči s instrumentima, kako bi upozorio vozača na prometni znak koji je prošao. Ako sustav otkrije više znakova, odjednom se mogu prikazati najviše tri upozorenja.

pic biztonsag 2 3

Nadgledanje „mrtvog kuta“ (Blind Spot Monitor)

Napuštanje prometne trake pri brzinama iznad 15 km/h sigurnije je zbog dva stražnja radarska senzora koja mogu otkriti vozila koja se nalaze ili se približavaju vašem stražnjem mrtvom kutu s obje strane vozila. Kada se vozilo približava stražnjem mrtvom kutu, ikona upozorenja svijetli u pripadajućem vanjskom zrcalu. Ako vozač ukazuje na promjenu smjera kretanja, treptajuća LED ikona popraćena je i zvučnim upozorenjem.

pic biztonsag 3 1

Prilagodljiv tempomat, osim održavanja razdaljine između dva vozila, ima još jednu dodatnu opciju, nazvanu Stop & Go funkcijom. Ovaj dodatak prilagodljivom tempomatu može čak i zaustaviti automobil do potpunog mirovanja, čime vozaču omogućuje dodatnu pomoć, primjerice u prometnim gužvama. (Prilagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara sa Stop & Go funkcijom će se deaktivirati i kočnica će otpustiti nakon 2 sekunde od trenutka potpunog zaustavljanja.)

ALLGRIP

ALLGRIP

ALLGRIP – Sport način rada
Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.


ALLGRIP – Snow način rada

Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.


ALLGRIP – Auto način rada

Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.

ignis android


ALLGRIP – Lock način rada

Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane u korist oslobađanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.

ignis carplay
Pomoć pri vožnji nizbrdo

Pomoć pri vožnji nizbrdo

Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.

Prednji i stražnji parkirni senzori

Prednji i stražnji parkirni senzori

Ultrazvučni senzori u branicima otkrivaju prepreke i daju audio-vizualna upozorenja koja vozač može vidjeti na zaslonu te ih čuti kao zvučno upozorenje.

Kamera za vožnju unatrag

Kamera za vožnju unatrag

Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.

SIGURNOST

Image

SEDAM ZRAČNIH JASTUKA

suzuki 1 mali


Vaša vožnja će biti sigurnija jer ste osigurani zračnim jastucima – uključujući standardne SRS zračne jastuke za vozača i suvozača, prednje SRS bočne zračne jastuke, koji umanjuju udarce u prsa prilikom bočnih sudara, jednako kao i SRS zračne jastuke koji umanjuju udarce u predjelu glave te SRS zračni jastuk namijenjen smanjenju udaraca u noge vozača.

PRILAGODLJIVI TEMPOMAT KONTROLIRAN POMOĆU RADARA (ACC)

PRILAGODLJIVI TEMPOMAT KONTROLIRAN POMOĆU RADARA (ACC)

Kada se ispred vas nalazi vozilo, sustav prilagodljivog tempomata koristi tehnologiju odašiljanja i primanja milimetarskih radarskih valova, kako bi vaša Vitara automatski održavala udaljenost između navedenih vozila, i to u skladu s jednom od tri moguće odabrane postavke (Udaljenost od vozila do vozila razlikuje se ovisno o brzini vozila). Kada nema vozila ispred vas, sustav održava brzinu (iznad 40 km/h) koju je zadao vozač.

Upozorenje na promet iza vozila

Upozorenje na promet iza vozila

Kod vožnje unatrag, do brzine od 8 km/h, Vitara koristi dva stražnja senzora kako bi pomogla vozaču, upozoravajući ga na približavanje nadolazećih vozila s obje strane vozila. Ako je vozilo uočeno, vozač dobiva vizualno upozorenje na multi-info zaslonu zajedno sa zvučnim upozoravajućim tonom. Navedeno bitno pomaže vozaču u što sigurnijem manevriranju, prilikom kretanja unatrag, kada je vidljivost često smanjena s obje strane vozila.

Nadzor brzine

Nadzor brzine

Konstantan nadzor brzine, nadzor brzine vozila ispred, kontrola ubrzavanja

ESP

ESP

Ukoliko kotači izgube trakciju, elektronički program stabilnosti ESP automatski podešava snagu motora i kočnica, kako bi vozač zadržao kontrolu nad vozilom.

Iznimno čvrsta TECT karoserija

Iznimno čvrsta TECT karoserija

Konstrukcija Vitarine karoserije dizajnirana je prema strogom Suzukijevom TECT konceptu, čija struktura maksimalno apsorbira i raspršuje energiju udarca, u slučaju sudara.

Iznimno čvrsta TECT karoserija

suzuki 1 mali


Konstrukcija Vitarine karoserije dizajnirana je prema strogom Suzukijevom TECT konceptu, čija struktura maksimalno apsorbira i raspršuje energiju udarca, u slučaju sudara

Image